dita dita .

dita

تعمیرات تخصصی سردخانه در تهران

در پایان هزاره دوم میلادی ، علم تبرید به جای یکی از ده اختراع عالی قرن شناخته شد که از سال 1872 و با ابداع سیستم مکانیکی تولید سرما با آمونیاک ، عملاً تبرید به روش صنعتی شروع شد ، که تا به حال راه های گوناگونی برای انجماد و نگهداری مواد غذایی ، در سطح دنیا بکار گرفته شده است .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۶:۵۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

صنایع رنگ کاری استاتیک (کوره ای) نور پردازان

صنایع رنگ کاری استاتیک (کوره ای) نور پردازان ، یکی از پیشرفته ترین روش ها برای حــفاظت مخازن ، خــــطوط لوله ، ســـــازه های فـــلزی ، بـــتنی وبـدنه کــشتی ها درروبرو عـــوامل خورنده ی محیط پوشش به وسیله رنگ ها ، رزین ها و عایق ها می باشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۱:۱۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی امیر

تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی امیر ، صنعت خودروسازی چین ، برای ایرانی‌ها اسم آشنایی به حساب می آید ، زیرا که با بیشتر شدن تحریم‌های کشورهای غربی و اروپایی ، چین به تنهایی عرضه کننده مستقیم خودروی خارجی در ایران تبدیل شد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۸:۴۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

مرکز ترک اعتیاد بانوان چکاوک در تهران

مرکز ترک اعتیاد بانوان چکاوک در تهران ، اعتیاد اصطلاح اعتیاد فقط به وابستگی به موادی مانند هروئین یا کوکائین اطلاق نمی شود. فردی که نمی تواند جلوی مصرف داروی خاص یا مواد شیمیایی را بگیرد ، وابستگی به ماده دارد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۴:۵۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

مفهوم خودروی لوکس در ایران چیست؟

در صنعت خودروسازی جهان، کلاسی وجود دارد که در اکثر اتاق‌ها سهیم است و بیشتر به جای پرداختن به مسائل فنی، به بیان نوعی حس اقتصادی می‌پردازد. Luxury Cars یا همان خودروهای لوکس، معیاری است که در هر کشوری معنای خاص خود را دارد. در برخی کشورها به خودرویی لوکس گفته می‌شود که برندی معتبر مثل ب‌ام‌و، بنز و لکسوس را داشته باشند. در برخی کشورها خودروهای بالای 75 هزار دلار را لوکس می‌دانند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۰:۵۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تعمیر و راه اندازی چیلر در تهران

نصب و راه اندازی چیلر ، محل نصب و استقرار چیلرهای آب خنک به دلیل وجود تجهیزات و دستگاهای کنترل حساس الکتریکی و الکترونیکی باید در مکان بسته و موتورخانه پیش بینی شود؛ از نصب این مدل دستگاه ها در مکان های بازاکیدا خودداری کنید. در مواقعی که به دلیل کم بودن فضا قصد دارید چیلر را در فضای باز نصب نمایید.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۸:۵۶ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تولیدی کفی سه بعدی آریانا

همانطور که می دانید کفی یکی از لوازم خودرو می باشد که سبب جلوگیری از آسیب دیدگی پوشش کف ، راحت نمودن نظافت داخل خودرو و زیبا نشان دادن اتاق خودرو می شود . کفی دارای انواع گوناگونی می باشد .


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۵:۴۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

مرکز تخصصی تعمیر و راه اندازی ماینر

ماینینگ یا استخراج چیست؟ 

استخراج بیت کوین، ستون فقرات شبکه این ارز دیجیتال است. ماینرها یا استخراج کنندگان برای تامین امنیت و تایید تراکنش های بیت کوین، نقش حیاتی ایفا می‌کنند. بدون وجود ماینرها، شبکه مورد حمله قرار می‌گیرد و ناکارآمد خواهد بود. استخراج بیت کوین توسط کامپیوترهای خاصی انجام می‌شود و وظیفه ماینرها این است که شبکه را امن کرده و تراکنش بیت کوین را پردازش نمایند. ماینرها با حل یک مساله محاسباتی به جوابی دست می‌یابند که به آن‌ها اجازه می‌دهد تا بلاک‌های تراکنش ها را به هم متصل کنند (بلاک‌های متصل  شده تشکیل یک بلاکچین می دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۳:۱۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

خریدار ماشین های تصادفی در اصفهان

خودروهای اوراقی مشتری‌های ویژه خود را دارا هستند که قطعا مصرف‌کننده نمی باشند . در این مطلب اشاره‌ای به خودروهای اوراقی و چند و چون خرید و فروش آن نداریم . بلکه می‌خواهیم درباره ی خرید خودروهای تصادفی صحبت نماییم که با چند تغییر و مقدار کمی هزینه ، می‌توانند تا سال‌های سال برای خریدار کارنمایند . خرید خودروهای تصادفی به شما نشان خواهد داد وقتی از آسیب دیده بودن وسیله نقلیه حرف می شود


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۳۰:۳۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

بهترین خودرو های لوکس دنیا کدام اند

بهترین خودرو های لوکس دنیا کدام اند مهدی دهقانی ۱۳۹۷/۸/۲۲ نظرات (3) 11 0
بهترین خودرو های لوکس دنیا کدام اند
آسایش و راحتی رویایی، امنیت افزونتر، سهولت افسانه‌ای در رانندگی و حداکثر سرعت را در بهترین خودروهای لوکس جهان شاهد باشیم. براستی از تصورخود در قصر چرخدار و متحرکی که اعجاب آور است، چقدر لذت خواهید برد؟


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۸:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)