dita dita .

dita

تعمیرگاه تخصصی خودروهای چینی امیر

 تعمیرگاه ماشین های چینی در کرج : 

 


تعمیرگاه ماشین های چینی در کرج ، بازار عظیم خودرو چین همیشه تقاضا برای تعمیر و زیبایی خودرو را تحریک می کند. طبق اعلام دفتر ملی آمار چین ، مالکیت خودروهای این کشور در پایان سال 2015 به 172 میلیون نفر رسید که نسبت به سال گذشته 11.7 درصد افزایش یافته است. در آینده ، اندازه بازار با افزایش آگاهی در مورد نگهداری و مدت زمان مالکیت طولانی تر را نشان می دهد. تعمیرگاه تخصصی ماشین های چینی در کرج : 

تعمیرگاه تخصصی ماشین های چینی در کرج ، تعمیرگاه های تخصصی تعمیرات خودرو ، مغازه هایی هستند که در بخش های خاصی از جمله ترمز ، صدا خفه کن و سیستم اگزوز ، ترانسمیشن ، قطعات بدنه ، الکتریکی خودرو ، تعمیرات کولر اتومبیل ، تعمیرات و نصب شیشه های اتومبیل و تراز چرخ یا کسانی که فقط در مارک های خاصی کار می کنند ، تخصص دارند. 

تعمیرگاه ماشین های چینی در کرج : 

 


تعمیرگاه ماشین های چینی در کرج ، بازار عظیم خودرو چین همیشه تقاضا برای تعمیر و زیبایی خودرو را تحریک می کند. طبق اعلام دفتر ملی آمار چین ، مالکیت خودروهای این کشور در پایان سال 2015 به 172 میلیون نفر رسید که نسبت به سال گذشته 11.7 درصد افزایش یافته است. در آینده ، اندازه بازار با افزایش آگاهی در مورد نگهداری و مدت زمان مالکیت طولانی تر را نشان می دهد. 

منبع:کتاب نقره ای


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۴۸:۴۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)