dita dita .

dita

صنایع رنگ کاری استاتیک (کوره ای) نور پردازان

خدمات رنگ استاتیک کوره ای ، یک خط رنگ پودری پیوسته دارای چندین مرحله شستشو ، سیستم پاشش اتوماتیک ، کابین پاشش ، سیستم بازیافت و جمع آوری پودر ، کوره پخت رنگ و رنگ کاری با دستگاه کانوایر است.

 


خدمات رنگ کاری استاتیک ، رنگ استاتیک کوره ای:خدمات رنگ کوره ای اسم دیگری از خدمات رنگ پودری الکترواستاتیک است که در بین صنعتگران معمول است و بعضی از این عنوان ها برای مفهوم رساندن و منظور خود از رنگ پودری به کار برده می شود .  دارای قابلیت های ویژه ای در زمینه رنگ کوره ای می تواند با تمام توانایی  به صورت 24 ساعته کلیه سفارشات صنعتگران در حوزه های گوناگون را در کوتاه ترین مدت ممکن آماده و با بالاترین کیفیت و استاندارد ممکن ارائه دهد . همانطور که گفته شد از جمله  مهمترین مرحله ها در خط تولید یک مجموعه عبارت است قسمت رنگ کاری محصولات که با توجه به نقش این مرحله در شکل پایانی کار از اهمیت بسیاری برخوردار بوده و از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است . این موضوع سبب شده است تا در طول تاریخ راه و روش های مختلفی برای اجرای با کیفیت رنگ بر روی قطعات استفاده شود  و همچنان شاهد تغیرات در این قسمت باشیم . 

این اهمیت خود سبب پیشرفت بسیاری در صنعت رنگ  می شود و همچنین بر روش های رنگ  آمیزی انواع گوناگونی دارد از رنگ ها نیز به وجود آمده اند . رنگ هایی که در مقایسه با انواع گوناگون قبلی خود از کیفیت زیادی برخوردار هستند .

منبع:کتاب نقره ای


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۰۱:۱۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)