dita dita .

dita

اگهی رایگان

گذاشتن آگهی رایگان ، امروزه یکی از بهترین و مقرون به صرفه ترین روش های تبلیغاتی به شمار می آید که با هدف دیده شدن نام برند، محصولات، خدمات و کالای مشخصی به صورت بلند مدت و با هزینه های پایین صورت می گیرد. جهت درج آگهی در سایت معتبر تبلیغاتی با کارشناسان مجموعه تماس حاصل فرمایید.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۳۲:۴۲ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

چاپ روی اجسام

چاپ روی فلز یکی دیگر از خدمات چاپ بر روی اجسام می باشد، این نوع از چاپ بیشتر در تابلوهای شهری، جاده ای، عکس های پرتره و غیره استفاده می شود. برای انجام عملیات چاپ بر روی فلز از دستگاهی به نام فلت بد یو- وی استفاده می کنند. برای چاپ بر روی فلز از جوهرهای با کیفیت و مرغوب استفاده می شود تا در برابر آب و نور مقاومت بالایی داشته باشد. برای این منظور ابتدا ورقه های فلز باید چربی گیری و جرقه گیری شوند تا آماده پذیرش رنگ شوند. یکی از دستگاههایی که از آن برای چاپ بر روی فلز استفاده می کنند، دستگاه لیزر فایبر می باشد. با استفاده از این دستگاه می توان هر نوع چاپی را روی اجسام سخت مانند فلز انجام داد. امروزه با توجه به پیشرفت تجهیزات چاپی، می توان انواع چاپ های رنگی را بدون محدویت اندازه، انجام داد. اگر عملیات چاپ روی فلز با استفاده از دستگاه دیجیتال انجام شود باید فورا وارد کوره شده تا  سریع خشک شود.

 یکی دیگر از انواع چاپ، چاپ روی ورق گالوانیزه می باشد. چاپ بر روی ورق گالوانیزه نیز توسط دستگاه فلت بد یو-وی انجام می پذیرد. ورق های گالوانیزه به دلیل طول عمر بالا و دوام و مقاومت و آماده سازی سریع، باعث شده که در صنعت چاپ از این ورق ها بیشتر استفاده شوند. قیمت چاپ بر روی ورقه های گالوانیزه به کیفیت جوهر، سایز و ابعاد ورقه های گالوانیزه، طرح چاپی که قرار است بر روی ورقه ها انجام شود، بستگی دارد. به این منظور که هرچه جوهر با کیفیت تری استفاده شود و یا ابعاد کار بزرگتر باشد و طرح چاپ از پیچیدگی های بیشتر برخوردار باشد دارای قیمت های بالاتری خواهد بود. ورق های گالوانیزه کاربرد بسیاری دارند مثلا برای تابلوهای راهنمای و رانندگی، بیلبوردها، تانک های ذخیره مایعات و بشکه ها، صنعت حمل و نقل و کشاورزی استفاده می شوند که نیاز است بر روی آنها اطلاعات و تصاویری درج شود. چاپ روی کاشی نوع دیگری از خدمات چاپ می باشد که برای انجام این روش نیاز به تجربه و دانش تخصصی می باشد. چاپ روی کاشی برای زیبا سازی شهر و یا نمای بیرونی ساختمان ها و یا زیباسازی محیط داخلی ساختمان، زیبا سازی استخر وسونا و حمام استفاده می شود. از مزایای چاپ روی کاشی ها، زیبایی و درخشنگی خاص کار، مقاومت و کیفیت بالا، تنوع رنگ، بدون محدودیت اندازه و ابعاد، چاپ دیجیتالی با کیفیت بالا، نام برد. یکی از راههای چاپ بر روی کاشی ها، چاپ کوره ای می باشد که از مزایای آن می توان به مقاومت در برابر شست و شو، باران های اسیدی، نور آفتاب، گرما، سرما، رطوبت، یخ زدگی، سوختگی و خط و خش اشاره کرد. چاپ روی کاشی به دلیل مقاومت بالا، بازدهی بسیار داشته و در هزینه ها صرفه جویی خواهد شد. چاپ کوره ای در برابر سایر روش های چاپ مانند چاپ روی سنگ، چاپ سابلیمیشن، فلکس برن از کیفیت بالاتری برخوردار است. مثلا کاشی های سابلیمیشن علی رغم درخشندگی  بالا در برابر نور خورشید خیلی حساس می باشد، یا در کاشی های سنتی نمی توان منظره و یا چهره چاپ نمود و یا بنرها پس از گذشت 3 الی 4 ماه دچار رنگ پریدگی و یا پارگی می شود. اما چاپ دیچیتالی با پخت کوره ای، این معایب را نداشته و کاملا مقرون به صرفه می باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۱:۵۵:۳۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

سمعک یونیترون

سمعک یونیترون، یک سمعک کانادایی است که جزء سمعک های رده اول دنیا در ایران توزیع می شود و نیازهای شنوایی بیمار را هر چه بیشتر برآورده کرده است.

شرکت یونیترون دو هدف برای رسیدن به هدفشان وجود دارد که اولی نوآوری و خلاقیت در توسعه محصولاتشان است و دومی همکاری و استفاده از متخصصین با تجربه این حوزه است.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲ دی ۱۳۹۸ساعت: ۰۴:۱۳:۳۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

سالن زیبایی در فلاح

سالن های زیبایی خدماتی گسترده تر از آرایشگاهها دارند. در این سالن ها لاین های متعددی از حرفه آرایشگری ارائه می شود که هر یک از افراد شاغل در لاین مخصوص به خود دارای مهارت و تخصص ویژه ای می باشد، در واقع سالن های زیبایی به دلیل کثرت فعالیت از مساحت بیشتری نیز برخوردار می باشند.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۵:۰۹:۲۰ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

شیرپوینت

به نام خدا

تعریف شیرپوینت

نرم افزار شیرپوینت، محصولی انعطاف پذیر و یکپارچه تولید کمپانی مایکروسافت می باشد که با هدف مدیریت تعاملات داخل سازمانی، منابع و مستندات داخل و بیرون سازمان تولید شده است. بسیاری از مشکلات درون سازمانی با استفاده از نرم افزار شیرپوینت رفع گردیده است. نرم افزار شیرپوینت، پلتفرمی تحت وب می باشد که دارای قابلیت های مختلفی از جمله مدیریت محتوا، مدیریت مستندات، ایجاد سایت، نمایش داشبوردهای مدیریتی و مدیریت ارتباطات سازمانی می باشد.

مفهوم شیرپوینت

نرم افزار شیرپوینت دارای موتور جستجوی قدرتمند می باشد که ابزاری قوی جهت پیاده سازی هوش تجاری به شمار می آید. شیرپوینت زیرساخت شرکت مایکروسافت است که جهت طراحی فرم ها و گردش کارها در نظر گرفته می شود. نرم افزار شیرپوینت جهت ذخیره سازی، اشتراک گذاری، نسخه گذاری و نگهداری محتویات و اطلاعات سازمان تولید گردیده است. نرم افزار شیرپوینت به عنوان نسخه سرور کمپانی مایکروسافت آفیس معرفی شده که محیطی مناسب جهت تعامل تیم و افراد حاضر در سازمان و شرکت می باشد.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۱۰:۵۳:۰۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

آموزشگاه آرایشگری مردانه

آموزشگاه آرایشگری مردانه

 

آکادمی هنر 20 قیچی متشکل از اساتید مجرب و با سابقه در عرصه  آموزشگاه آرایشگری مردانه با اخذ مجوز رسمی از سازمان آموزش فنی و حرفه ای کشور، مشغول به فعالیت می باشد؛ این گروه با بیش از یک دهه فعالیت تخصصی و با اتکا بر دانش حرفه ای خود در امر آموزش، افتخار تعلیم هنرآموزان بسیاری را در رشته مراقبت و زیبایی مردانه داشته است.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۵۱:۲۱ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ویزای تحصیلی کانادا

هر آنچه را که درباره ویزای تحصیلی کانادا Study Permit باید بدانید

 

 

کشور کانادا از لحاظ آموزشی دارای استاندارهای بالای آموزشی در سطح دنیا می‌باشد. این کشور دارای ۵ دانشگاه معتبر جهانی به نام‌های تورنتو، مک گیل بریتیش کلمبیا، مونترال و دانشگاه آلبرتا می‌باشد. نکته‌ای که می‌توان به اشاره کرد برای دوره‌های آموزشی که مدت زمان آن‌ها بیشتر از ۶ ماه می‌باشد نیاز به گرفتن ویزای تحصیلی کانادا دارید.

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۸:۲۶:۱۴ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

تجهیزات آزمایشگاهی

تجهیزات آزمایشگاهی  به تجهیزاتی گفته می شود که در آزمایشگاه به منظور انجام آزمایش توسط محققان و دانشمندان مورد استفاده قرار می گیرند. البته تجهیزات آزمایشگاهی با توجه به نوع آزمایشگاه متفاوت می باشد. 

 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۳ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۳:۲۷:۲۳ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

معرفی انواع هواکش صنعتی

 

 

معرفی انواع هواکش صنعتی 

فن سانتریفیوژ(هواکش  صنعتی سانتریفیوژ)

هواکش صنعتی دمنده(فن دمنده)

هواکش صنعتی مکنده(فن مکنده)

هواکش صنعتی بی صدا(هواکش قوی بدون صدا)

هواکش صنعتی 2800 دور  


 

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ آذر ۱۳۹۸ساعت: ۰۲:۱۳:۵۸ توسط:admin موضوع: نظرات (0)

ویزای کانادا

مدارک لازم برای ویزای کانادا (توریستی، تحصیلی و کاری) چیست؟

امروزه با وجود مناسب بودن شرایط زندگی و کاری در کشور کانادا، بسیاری از افراد سعی در مهاجرت و اقامت در این کشور را دارند و متقاضیان زیادی در جهت اخذ ویزای کانادا (Canada Visa) در تلاش اند.

 


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آبان ۱۳۹۸ساعت: ۰۶:۰۶:۴۷ توسط:admin موضوع: نظرات (0)