dita dita .

dita

بهترین خودرو های لوکس دنیا کدام اند


مدت زمانی است که غول های بزرگ و نام آور صنعت خودروسازی بیکار نبوده اند. آنان با استفاده از طراحان زبده و با استعداد از این فن، هر لحظه خلاقیتی نو در گستره این صنعت نام آور به عرصه ظهور رسانده اند. در واقع می‌توان گفت که هر یک از هیولاهای این صنعت به نوبه خود در جهت مدرن تر نمودن خودروهای لوکس، قدمی فراتر از دیگری برداشته و به معروفیت و کسب در آمد خود افزوده اند.

برندهای خودرو و تاریخچه آنها

ماشین های لوکس اصولاً به چگونه اتومبیل هایی گفته می شود؟
اتومبیل هایی که دارای غایت زیبایی، آسایش و راحتی، کیفیت بسیار بالا و برخوردار از مدرن ترین تکنولوژی‌های روز دنیا هستند، ماشین های لوکس نامیده می‌شوند. این اتومبیل ها به تناسب مدرن بودن، دارای هزینه های بالا و سرسام آورند. در یک نگاه اجمالی می‌توان از چند اتومبیل که در سال 2018 به عنوان برترین های اتومبیل شناخته شده اند، نام برد.

الف) اتومبیل آلمانی مرسدس بنز کلاس اس
خودرو لوکس مرسدس بنز کلاس اس، با تعبیه یک دوربین در قسمت جلوی اتومبیل، توانایی آن در برخورد با دست اندازها و ناهمواری های زمین بالا می رود که با تشخیص به موقع و سریع، سیستم تعلیق خودرو را با آن هماهنگ می سازد.

برندهای خودرو و تاریخچه آنها

ب) بی.ام.و سری 7
خودرو لوکس بی.ام.و سری 7، که برای سبکتر شدن این خودروی قدرتمند و زیبای آلمانی، از فیبر کربن زیادتری در ساخت آن استفاده شده است.

برندهای خودرو و تاریخچه آنها

پ) آئودی A8
خودرو لوکس آئودی A8، اتومبیل لوکس آلمانی که در نسل جدید خود از 40 سیستم کمک راننده بهره برده و بدین وسیله به خودرو این امکان را می دهد که تا مسافت 60 کیلومتر خودران بشود.

برندهای خودرو و تاریخچه آنها

ت) رنجروور اس یو وی
خودرو لوکس رنجروور اس یو وی، یکی از ماشین های لوکس بریتانیایی که خاص طبقه ثروتمند جهان است و به درجه ای از دانش جدید و تکنولوژی رسیده که به عنوان یکی از بهترین شاسی بلند ها خوانده می شود.

برندهای خودرو و تاریخچه آنها

ث) رولز رویس Ghost
خودرو لوکس رولز رویس که در تاریخچه خود، کشور بریتانیا را یدک می‌کشد، ماشین لوکس دیگری است که خاص طبقه مرفه اجتماع است. شما در این اتومبیل احساس راحتی بسیاری خواهید نمود. این اتومبیل در سال 2003 میلادی به شرکت آلمانی بی.ام.و واگذار شد.

برندهای خودرو و تاریخچه آنها

ج) پورشه پانامرا توربو
خودرو لوکس پورشه پانامرا توربو، این ماشین آلمانی که در همه حال وضعیت اسپرت خود را حفظ کرده، قادر است که در پیچ های تند، تعادل و پایداری خود را در بالاترین سطح چسبندگی به زمین حفظ نماید.

منبع:rayamag.


برچسب: ،
امتیاز:
 
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۰ شهریور ۱۳۹۸ساعت: ۱۲:۲۸:۲۵ توسط:admin موضوع: نظرات (0)